wo0t w0ot . . n0thing special ab0ut dis pers0n k0d BUT . . die orang yang penuh dgn perasaan yg luar biasa . haha . Sweet seventeen . n0t sweet at all . quiet funny . quiet pelikss . kau ade ? haha . Da seventeen tuh ,0fc0z la budak yg annoying niw kene amek SPM . S0 doa kn die untuk kejayaan . Layan lah sye dgn sebaiknye dan sye akan balas dgn kebaikan yg anda berikan itu . Sye x ganggu awk , awk jgn ganggu sye . Sye redha dgn takdir diri sye sebegini , jgn pulak awk lunturkan semangat sye nt0k hidup . Semua org dlm dunia niw hidup penuh dgn cabaran , begitu juga sye . cabaran sye semase kecil sngat memeritkan . Setiap org ade cabarannye . Cabaran sye yg membuaatkan sye jdi begini . Sye x kesah awk nk ckp ape p0n pasal sye , sbb sye da penat nk dngar !

Hid0p Berkire n kedek0t .

gile sumpah saket ati . ik0t ati da lame la aku angkat kaki x nk kwn ngan k0 . aku cume pikir mak aku kwn baek mak kau je . smpai mak aku p0n agak meluat dgn pangai kau niw . Aku nk pnjam lapt0p kejap nt0k wat f0li0 acc aku kau x bg . Sbb kn k0 kdek0t , aku t'pkse dr0p acc
*statement agak lari sket tpi bersnagkut pa0t
. Aku cool ag . bile aku pnjam calculat0r kau ,  bru sehari ade kat aku kau da amek balek bile time mlm . Calculat0r aku da berjangg0t kat uma kau x kire pulak . mmng sedih weyh ;c . bile kau nk tumpang 0n9 aku bg jek
*bkn skali je kau tumpang 0n9 , da bnyak kali .
, cube aku x bg kau kate aku kdek0t
*sape kdek0t ? kau ke aku ? .
. Dan bnyak ag kau da wat kat aku , aku ilek jer , sabar je ag . Bru senje tdi kat wat pangai cm tuh balek memang
MIDDLE FINGER
la nt0k kau .

No comments:

Post a Comment