wo0t w0ot . . n0thing special ab0ut dis pers0n k0d BUT . . die orang yang penuh dgn perasaan yg luar biasa . haha . Sweet seventeen . n0t sweet at all . quiet funny . quiet pelikss . kau ade ? haha . Da seventeen tuh ,0fc0z la budak yg annoying niw kene amek SPM . S0 doa kn die untuk kejayaan . Layan lah sye dgn sebaiknye dan sye akan balas dgn kebaikan yg anda berikan itu . Sye x ganggu awk , awk jgn ganggu sye . Sye redha dgn takdir diri sye sebegini , jgn pulak awk lunturkan semangat sye nt0k hidup . Semua org dlm dunia niw hidup penuh dgn cabaran , begitu juga sye . cabaran sye semase kecil sngat memeritkan . Setiap org ade cabarannye . Cabaran sye yg membuaatkan sye jdi begini . Sye x kesah awk nk ckp ape p0n pasal sye , sbb sye da penat nk dngar !

we cant be friendly like before

breep . . . breep . . n0w kite da x b0leyh rapat mcm dulu k B . Kau nk sala kan aku p0m x b0le sbb kau yg mule kn dulu . If kau ta ckp cm tuh kat mak kau . . MAYBE la kite leyh rapat like before dis . miahahaa , klakar la bile ingat yr magic word tentang aku kat mak kau . mmng sngat sngat klakar 0keyh . Sekarang niw parent kau da pandang ser0ng kat aku . *kisah hape aku . Parents kau wat cm tuh x rugi kan aku p0m .Nk kate aku s0mb0ng nt0k berteg0r ? Mmng x B . Aku stiap kali t'srempak ngan mak kau kat luar p0n aku senyum n said "cik nk g ane ? " haha .

No comments:

Post a Comment